23 września 2014

Jak to w Danii się zaczęło?

Przyczyn, dla których zakładam bloga jest wiele. Na początek chciałabym powiedzieć, że mieszkam w Danii od ponad roku. Początki były trudne, chwilami nawet bardzo trudne. Bywało, że nie wiedziałam gdzie, co i jak. Bałam się przeskoczyć magiczną niewidzialną barierę i często szłam pod górkę, pod wiatr.

Chcąc ułatwić innym pierwsze kroki w państwie, gdzie wszystko jest czarno na białym, zakładam bloga, jak żyć tutaj jeszcze łatwiej. Głównie dla Polaków żyjących w Danii, którzy na co dzień borykają się z formalnościami, bądź poszukują najłatwiejszego, najtańszego transportu. Także dla tych wszystkich, spoza Danii, którzy przyjeżdżają zobaczyć kraj Wikingów, Małą Syrenkę, setki rowerów na drodze i ponoć najszczęśliwszych ludzi na świecie.

Chciałabym być chociaż w najmniejszym stopniu inspiracją dla osób, które się boją stawiać pierwsze kroki na obczyźnie. Chciałabym także pokazać miejsca, które uwielbiam. Podzielić się wiedzą, którą zdobywałam z łatwością lub potrzebowałam nieźle podrapać się po głowie, żeby się czegoś dowiedzieć.

Przede wszystkim chciałabym pokazać Danię z jak najlepszej strony, między innymi przez sport, miejsca w których warto zjeść czy nawet wypić kawę :)


Zapraszam do czytania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz